Domovinka – klubové a volnočasové aktivity pro seniory a osoby se zdravotním postižením

  • Zobrazení:

1. Identifikační číslo

--- Neuvedeno ---

2. Kód

--- Neuvedeno ---

3. Pojmenování (název) životní situace

Domovinka – klubové a volnočasové aktivity pro seniory a osoby se zdravotním postižením

4. Základní informace k životní situaci

Jedná se o klubové a volnočasové aktivity pro seniory a pro osoby se zdravotním postižením, kteří nechtějí být sami a potřebují společnost. Domovinka se nachází v Domě s pečovatelskou službou v Otrokovicích, ul. Hlavní 1161 a je otevřena od pondělí do pátku od 9 do 12 hodin. Je zde možno např. luštit křížovky, číst, ale i vyrábět dekorace, dárky, hrát oblíbené karetních či společenské hry či jinak aktivně trávit volný čas a to vše za přítomnosti dobrovolníků zprostředkovaných Maltézskou pomocí, o. p. s.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Senior nebo osoba se zdravotním postižením.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Zapojení do činnosti v Domovince nevyžaduje splnění žádných specifických podmínek. S ohledem na aktuální epidemiologickou situaci se otevírací doba může lišit, informujte se předem na tel. čísle 723 216 372.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Osobní návštěva Domovinky na adrese: Hlavní 1161, 765 02 Otrokovice od pondělí do pátku od 9 do 12 hodin, event. kontaktování sociálního odboru MěÚ Otrokovice. S ohledem na aktuální epidemiologickou situaci se otevírací doba může lišit, informujte se předem na tel. čísle 723 216 372.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Městský úřad Otrokovice, odbor sociální, oddělení sociální pomoci.
nám. 3. května 1340
765 02 Otrokovice
budova č. II, 1. patro

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

o Mgr. Kamil Hric, DiS. – vedoucí oddělení sociální pomoci, kancelář č. 218, tel: 577 680 435, 723 216 372

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Není potřeba žádný doklad.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Není stanoveno

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Služba je zdarma.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

--- Neuvedeno ---

16. Elektronická služba, kterou lze využít

--- Neuvedeno ---

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

--- Neuvedeno ---

18. Jaké jsou související předpisy

--- Neuvedeno ---

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

--- Neuvedeno ---

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Bez sankcí.

21. Nejčastější dotazy

Není stanoveno

22. Další informace

Není stanoveno

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

Není stanoveno

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

Není stanoveno

25. Za správnost popisu odpovídá útvar

Není stanoveno

26. Kontaktní osoba

Není stanoveno

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

01. 08. 2020

28. Popis byl naposledy aktualizován

24. 08. 2020

29. Datum konce platnosti popisu

Bez omezení

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

Není stanoveno